Epic Games és BioWare – napjaink nagyjairól


Szerző: Sectum | Dátum: 2010-05-17 14:02:07 | Rovat: Játék



Non-linearitás mindenekfelett?


Úgy látszik, hogy a gátlás olyan szilárd halmazállapotú entitás, mely jó eladási statisztikákban oldódik; nos, Shepard beszólt Cloudnak, aki csak áll, és némán hallgat, mint ahogy azt szokta. A szimbólumokat félretéve, konkrétabban fogalmazva: a BioWare megtagadta a Final Fantasy-t, mint RPG-t, mondván, hogy „nem a játékos alkot karaktert, nem dönthet fontos kérdésekben és ez által nem tudja beleélni magát a történetbe.”. Ez persze furcsa kijelentés a Mass Effect alkotóitól, hiszen pont ők voltak azok, akik végbevitték a szerepjátékok lebutításának folyamatát, és befejezték a Square Enix munkáját, amit anno 2000-ben kezdtek el a Final Fantasy VIII-cal.


Final Fantasy XIII

Final Fantasy XIII - mégsem RPG?


A japánok még nem vágtak vissza, az ipar reakcióra vár, eközben pedig az Epic Games is önfényezésbe kezd. Cliffy B összevetette nagyágyúját, a Gears of War-t a Mass Effect második részével; s csak éppen azt nem lehet eldönteni, hogy kritizál-e vagy dicsér. A Mass Effect szerinte is remek, főleg annak fényében, hogy minden, ami a Gears-ben jó volt, az itt is megvan, mélységekkel rendelkező történetbe ágyazva. Szerinte a BioWare eposza olyan a mai generációnak, mint a kora ’80-as években a Csillagok Háborúja.


Gears of War és Mass Effect háttérképek - tagadhatatlan a párhuzam

Gears of War és Mass Effect háttérképek - tagadhatatlan a párhuzam



Final Fantasy XIII Opening Cinematic:





Címkék:  Final Fantasy, Gears of War, Mass Effect, Epic, Bioware


lap teteje

SPIDERNET ´99


© 2008-2020 - hardver-teszt.hu - Minden jog fenntartva